MIELLYTTÄVÄMPI VAIHTOEHTO SILMÄLASEILLE

9.10.2015

4
5
Mulle tuli tänään kivaa postia, sain nimittäin yhteistyön merkeissä Alensa.fi nimiseltä sivustolta piilolinssit testattavakseni. Oon jo kauan aikaa haaveillut piilolinsseistä, mutta en ole raaskinut tilata mistään sillä en ollut varma saisinko linssejä edes laitettua silmiini. Mun silmät on olleet aina aika arat ja helposti kuivuvat allergioiden yms takia, joten olin ajatellut silmälasit sopivammiksi kuin piilolinssit. Olen nyt kuitenkin jo jonkin aikaa omistanut lasit, mutta en ole osannut käyttää niitä vaikka huono näköni sen kyllä vaatisi. En vaan jotenkin osaa yhdistää silmälaseja tyyliini, eikä ne tunnu mukavilta päässä, valitsin nimittäin halvimmat mahdolliset vaihtoehdot. Hyvistä ja istuvista silmälaseista saa siis pulittaa isojakin summia, kun taas käytössä huomaamattomat piilolinssit on paljon edullisempi vaihtoehto.

Saamani linssit olivat TOPVUE-COLOR sarjaan kuuluvat kuukausilinssit, jotka otin vahvuuksien kera. Paketissa mukana tuli myös muutama linssikotelo, Gelone-piilolinssineste, sekä LAIM Moisture silmäsuihke, joka tuli minulle kyllä enemmän kuin tarpeen. Ei siis tarvinnut pelätä silmien kuivumista ja ärsyyntymistä linsseistä.
¨6
Linssien saamisessa silmään kesti kyllä tovi jos toinenkin, mikä on varmaan ihan ymmärrettävää ensikertalaiselta. Linssit tuntui kuitenkin miellyttävältä silmissä, eikä näin herkkäsilmäisenkään silmät vuotaneet tai ärsyyntyneet ollenkaan. Linssit näyttivät myös kivalle silmissä, ja saavat silmät näyttämään selkeästi isommilta. Linssien vihreä väri korostaa myös kivasti omien silmieni väriä. Muistathan tutustua piilolinssien aloitukseen liittyviin ohjeisiin  mikäli suunnittelet linssien hankkimista itsellesikin!  beforeafter 3 1 2                                                                                                       * YHTEISTYÖSSÄ ALENSA.FI 

2 kommenttia:

  1. Sulla on kyllä niin kauniin muotoset silmät, että huh! Mun on aina tehny mieli kokeilla joitain erivärisiä piilareita, muta en oikein tiiä onnistuuko sellanen kuin ruskeilla silmillä? Ja en varmaan osais/uskaltais ees laittaa piilaria :D Se vaikuttaa ja näyttää jotenki tosi epämääräseltä ja pelottavalta ku kattoo jonkun piilaritouhua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä, kiitos ihana kommentti! Mulla oli kyllä näitten kanssa sama fiilis aluks että mihinkä oon lupautunu kun en uskalla ees tunkee näitä silmiin, pelotti niin paljon silmien puolesta hah :D Ihan huvikseen googletin just äsken että miltä värilliset piilarit näyttää ruskeissa silmissä, niin ainakin noiden kuvien perusteella värin vaihto kyllä onnistuu! Ei varmaan tosin yhtä kirkkaasti kun vaaleemmissa silmissä, onhan se ruskea aika tumma väri, mutta kokeilemallahan se selviää :)

      Poista

Kiitos kommentistasi ♥