ESSENCEN KYNSILAKAT

19.8.2015

IMG_8776Essencen tuotteita on saanut Suomesta ilmeisesti jo tämän vuoden alkupuolella, mutta itse törmäsin tähän merkkiin vasta äskettäin. Muistin lukeneeni aikasemmin jostain blogista positiivista juttua kyseisestä merkistä ja kun huomasin Essencen pisteen Matkuksen Halpa-Hallissa, oli pakko kokeilla! Mulla ei oikeestaan ollut tuotteista sen suurempia odotuksia niiden halpojen hintojen takia, joten nappasin kokeiluun aluksi vain muutaman kynsilakan. 

En aikasemmin ole sen kummempi kynsilakkojen "fani" ollut koska mun kynnet on olleet aina tosi lyhyet atooppisen ihottuman takia. Päätin kuitenkin ylioppilasjuhlia varten keväällä ottaa ihan geelikynnet, mutta varoituksen sana, kerran kun pääset "kokeilemaan" pitkiä kynsiä, takasin ei oo paluuta! Mulla siis on ollut nyt kahdet erilaiset geelikynnet, ja omat kynnet pääsi niiden alla kasvamaan ihan hurjasti. Eihän nämä nytkään mitkään superpitkät ole ja sieltä täältä on muutama katkeillukin, mutta voitte kuvitella että mulle nämä tuntuu pitkiltä kun mun kynsissä ei ole koskaan näkynyt ees sitä valkoista osaa. Yksi syy siis siihen miksi en ole ottanut nyt uusia geelikynsiä, on nämä Essencen kynsilakat. Voisin vaikka joka päivä vaihtaa näiden kynsien väriä, oon niin rakastunut näihin lakkoihin!
IMG_8778 Ostamani ja nyt esittelyssä olevat kynsilakat kuuluu Essencen "the gel nail polish"-sarjaan, minkä lisäksi oli mm. matte ja glitter lakkoja joita en ole vielä kokeillut. Sävyillä ei taida olla sen kummempia nimiä, jotkut numero/kirjainsarjat tosin löytyy purkkien pohjalta. Ensimmäisellä kerralla valitsin  kokeiluun kolme hempeää ja pastellista sävyä, keltaisen, korallin ja vaalean lilan.1
IMG_8788 Aikaisempiin sävyihin rakastuttuani ostin muutaman räikeämmän (oikeastaan ainot mitä oli Kuopion Carlsonilla jäljellä) sävyn. Näistä kolmesta tykästyin erityisesti tuohon punaviinin väriseen kynsilakkaan, vielä kun löytäisi samanvärisen huulipunan! 2Onkos teillä kokemuksia Essencen kynsilakoista tai muista tuotteista? Itse voin ainakin näitä lakkoja, jotka tosiaan maksaa 1,99e/kpl, suositella ja lukisin mielelläni teidänkin kokemuksia erityisesti kyseisen merkin meikeistä mikäli niitä sattuu löytymään! IMG_8790

1 kommentti:

  1. Mulla on kaks essencen silmänrajauskynää(joista toista oon käyttäny myös yhen turkoosisinivihreän huulipunan kanssa rajauksena), niin on ollu kyllä yllättävän hyviä. Ostin myös samalla kertaa nuitte rajauksien kans niin nestemäisen vedenkestävän linerin, mut empä oo hirveesti sitä testaillu ku käteen ja siinäki vaikutti ihan oklta. :D Kynsilakkojaki oon kyl miettiny, mut en oo hankkinu. :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi ♥